Genre: Romantiek, Drama
Pagina’s: 304
Mijn beoordeling: 8/10
Bekijk op Bol.com

Let op: Dit gaat om een Engelstalig boek

Evvie Drake starts over

Evvie verloor een jaar geleden haar man en iedereen leeft met haar mee. Maar niemand weet dat ze helemaal niet verdrietig is om het verlies van haar man. Op de dag dat hij overleed, was zij namelijk van plan om hem te verlaten zonder iets te zeggen. Dean is een professionele honkballer, maar de laatste tijd gooit hij niet meer zo goed en neemt hij dus een jaar pauze om na te denken wat zijn volgende stap is.

Recensie

Een tijdje geleden kocht ik meerdere romantische e-boeken aangezien het mijn favoriete genre is en natuurlijk omdat het bijna zomer is. Ik zie mijzelf al buiten in de schaduw zitten met mijn e-reader. Maar dit was één van de e-boeken die ik toen kocht. Ik vind het leuk om boeken te proberen van auteurs die ik eigenlijk helemaal nog niet zo goed ken. Want op die manier ben ik ook één van mijn favoriete schrijfsters Jo Watson tegengekomen. En misschien kan ik op deze manier nieuwe leuke boeken/auteurs tegenkomen.

Dit verhaal is mooi maar ook best wel hartverscheurend. Evvie doet alsof ze verdriet heeft omdat ze haar man heeft verloren. Maar ze was van plan om hem te verlaten. Niemand wist dat hun huwelijk verre van perfect was en Tim misbruikte Evvie emotioneel. Maar Evvie is bang om dit te delen met iedereen. Maar wanneer ze dus een deel van het huis aan Dean verhuurd, verteld ze vrijwel meteen het verhaal aan mij. Blijkbaar vertrouwd ze hem.

Ik heb best wel genoten van dit boek en ik was meteen op zoek gegaan naar meer boeken van Linda maar ik kon niet zo gauw iets vinden. Dus waarschijnlijk was dit haar eerste boek. Maar ik hoop dat ze er meer gaat schrijven, vond het echt een goed boek. Ik vond haar schrijfstijl fijn en de boekcover is ook leuk.

Ik vond het ook erg fijn dat het verhaal niet te langdradig was. Soms ben ik gewoon te ongeduldig en dan wil ik weten wat er gaat gebeuren. Linda gebruikt niet teveel details in het verhaal en draait er niet te lang om heen. Soms doen auteurs dat wel en soms erger ik mij daar weleens aan. Maar nu liep het verhaal lekker vlot door en dat vind ik persoonlijk altijd wel lekker lezen. En vaak hebben boeken in dit genre detailleerde sex scenes maar dit boek slaat dat eigenlijk een beetje over. Dus mocht je daarvan houden, kun je beter iets anders lezen. Maar hierdoor is het boek wel geschikter voor minderjarigen.

Ik kan eerlijk gezegd niet bedenken wat ik niet leuk vond aan dit boek. Normaal gesproken schrijf ik dit meteen ergens op zodat ik betere recensies kan schrijven, maar dit keer schreef ik helemaal niets op. Dus dat betekent dat ik dit gewoon een goed boek vond.